21 9月, 2005

只欠東風

今日我認真火滾,本來約了拍擋下午二時和客開會,這個瑞典客一直由Ricky負責聯絡,之前已經多次給他爽約,今次更是臨時下午一時收到Ricky的電話,說瑞典佬仍身在大陸又聯絡不上,所以會議要改期,忍無可忍我即時"狒狒"聲,我是推掉其它工作來開這次會呀!唉……叫Ricky今次無論如何一定要向瑞典佬表達不滿!!

下午變了隻"條air好唔smooth"的遊魂野鬼,心正想要找方法討好一下自己,記起上星期在海港城裡見到一塊我夢寐以求很久的衝浪bodyboard,還是特價$600(連手帶),本來都在考慮中,再到CWB的X-Game看看,要賣$1200-$1800一塊(還不連手帶)!XYZ#%@!我於是馬上跑到海港城就把那塊bodyboard據為已有,YES!悶氣即時全消,終於有塊私人板,以後不用再租貴板用了^^

萬事俱備,只欠東風,剛剛上星期一號風球那天風急浪高,好遺憾要工作而錯失了機會,等下次再吹起大東風就可以起行去石澳衝浪,真急不及待耶!

3 Comments:

Blogger Ruth Tam said...

Shopping helps!
Also, it's good for Hong Kong economy. We should thank you.

24 9月, 2005 15:14  
Blogger The dog and a blog said...

Jame bro bro, teach me this la, very YING wor!!!! red one!

26 9月, 2005 11:27  
Blogger JameSentiment said...

Hey Jumbo^^
我其實技術麻麻,最初都係睇人點玩然後自學,首先掌握板的控制,再配合捕捉浪頭的時間準確…用文字都幾難一一解釋呀!最實際去實戰一下,玩玩?就識架啦!

想玩可以黎石澳海灘,士多$80per day租一塊body board,留意吹起大東風就係好時侯衝浪,D浪有成二樓咁高!超激!

28 9月, 2005 00:49  

發佈留言

<< Home